قارچ گانودرما ، نمایندگی فروش

4 روز قبل در فارس
کد آگهی : 4442
    استانفارس
    امکاناتمشاوره رایگان

قارچ گانودرما ، نمایندگی فروش

اثر دیگری از قارچ بر روی سرطان روده است. برخی تحقیقات نشان داده است که مصرف ان به کاهش اندازه و تعداد تومورها کمک میکند. افرادی که به تودههای سرطانی مبتلا بودند و مدتی از قارچ گانودرما استفاده کردند

تومورهای آنها تا حدی کوچک شد. محققان باور دارند که بتا گلوکاگون موجود در قارچ میتواند از پیدایش عروق خونی جدید جلوگیری کند تا در نتیجه توده سرطانی عروقی برای دریافت مواد غذایی نداشته باشد.

تأثیر قارچ گانودرما بر بیماری پارکینسون که اخیرا توجه بسیاری از محققین را به خود جلب کرده است می تواند به این دلیل باشد که گانودرما با داشتن ترکیبات فعال می تواند به عنوان عامل شناخته شده جدیدی از سلول های عصبی در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می نماید. حفاظت از سلول های عصبی با هدف اختلال در عملکرد میتوکندری به عنوان یک استراتژی درمانی مهم برای بیماری پارکینسون ارائه شده است.

گانودرما که همچنین تحت عنوان Lingzhi شناخته می شود یک گیاه دارویی در طب سنتی چین است که حاوی بسیاری از ترکیبات زیست فعال از جمله پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها، آدنوزین و استرول ها می باشد و به طور گستردهای در درمان بیماری ها به کار می رود.

پلی ساکاریدهای موجود در گانودرما نیز اثر محافظتی در برابر رادیکال های آزاد هستند و آسیب ناشی از سلول ها را کاهش می دهند. گزارش شده است که تری ترپنوئیدها نیز دارای اثرات آنتی اکسیداسیون بوده و می توانند علائم این بیماری را کاهش دهند.

با مصرف قارچ گانودرمای پرورشی خالص یا به عبارتی این مکمل جاودانگی می توانید خود را در برابر انواع بیماری ها از جمله پارکینسون محافظت کنید و با تقویت سیستم ایمنی، سلامتی و طول عمر را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورید. اما به یاد داشته باشید که گانودرما را از فروشگاه های معتبر تهیه نموده و در مورد دوز مصرفی اطلاعات لازم را کسب کنید.

ارسال رایگان به سراسر کشور
جهت مشاوره ثبت محصول باشماره درج شده تماس بگیرید.

۰۹۰۲۴۹۸۷۱۱۳

 

1062 بازدید کل ، 1 امروز

سامانه خریدوفروش " آنیسل " درقبال معاملات وخرید وفروش شما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی ندارد.لطفا قبل از خرید با فروشنده از طریق پیام یا تماس توافقات کامل ونهایی را انجام داده و سپس اقدام به خرید نمایید.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران