فروش وندینگ ماشین

4 روز قبل در تهران
کد آگهی : 110414

وندینگ ماشین ها یا دستگاه های فروش خودکار، به خاطر اطمینان بالاتر و دسترسی بهتر و مهم تر از همه نیاز کمتر به اپراتور و فروشنده، این روزها خیلی محبوب شده اند. بله، مزایای وندینگ ماشین ها خیلی زیادند. وندینگ ماشین ها را با توجه به قدمت زیادشان هم در دوران باستان و هم پس از صنعتی شدن، این روزها همه جا می توان دید.

تلفن تماس : 02166932546

اما وندینگ ماشین دقیقا چیست؟

شما با خرید وندینگ ماشین، صاحب دستگاهی می شوید که میتواند بدون حضور فروشنده ، اقلام شما را با اطمینان بسیار بالا و راحتی خیلی زیاد بفروشد، خستگی ناپذیر باشد و شبانه روز سرویس بدهد و علاوه بر ارائه ی روش های مختلف سنتی و مدرن پرداخت (نقدی، کارتخوان، NFC و …)، می تواند میزان موجودی و فروش روزانه تعدادی و ریالی شما را کنترل کند و گزارش دهد.

با توجه به مناسب بودن قیمت دستگاه فروش خودکار می توانید ده ها فروشگاه را همزمان فعال نگه دارید بدون اینکه حتی در کنار یکی از آنها حضور داشته باشید. نگران تمام شدن اقلام دستگاه تا موعد بعدی شارژ نباشید، می توانید از وندینگ ماشین دوقلو فروش بان استفاده کنید.

تلفن تماس : 02166932546

چرا وندینگ ماشین فروشبان برای همه جا مناسب است؟

 

دستگاه‌های وندینگ ماشین فروش‌بان مزایای زیادی دارند و می‌توانند در محیط‌های مختلف، اثر‌های مثبت متنوعی داشته باشند. یک دستگاه وندنیگ ماشین نیازی به پرسنل مستقر یا حتی نیمه وقت ندارد و با پشتیبانی فنی 24 ساعته در تمام روز‌های هفته به همراه شارژ روزانه با اقلام تازه، با کیفیت و از برند‌های معتبر، با تنوع عالی از شکلات و اسنک و آبمیوه گرفته تا خشکبار و نوشیدنی‌های گرم و انواع کیک و بیسکوئیت، در کیفیت کار و حضور افراد و پرسنل اداره یا بیمارستان یا دانشجویان دانشگاه اثر بسیار داشته و بهره وری را افزایش می دهد.

اما با توجه به هزینه‌های عملیاتی و برای تازه‌تر بودن و شارژ روزانه دستگاه و همچنین سرویس دهی بهتر به واسطه حضور روزانه پرسنل فروش‌بان، بهتر است دستگاه‌های فروش خودکار فروش‌بان در مکان‌هایی نصب شوند که تردد و حضور و خرید افراد، نیاز روزانه دستگاه به شارژ و سرویس دهی را توجیه نماید.همچنین در مکان هایی که امکان یا توجیه نصب و راه اندازی وندینگ ماشین ها نیست، مانند ادارات کوچک یا محیط های بدون مراجع بیرونی و … می توان از راه حل های مختلف دیگری در این حوزه مانند میکرو مارکت استفاده نمود. میکرو مارکت یک نوع فروشگاه بدون فروشنده است که با یک سازوکار کنترلی بسیار مدرن، امکان ارائه ی اقلام بسیار متنوع تری از وندینگ ماشین ها دارد.

تلفن تماس : 02166932546

536 بازدید کل ، 1 امروز

سامانه خریدوفروش " آنیسل " درقبال معاملات وخرید وفروش شما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی ندارد.لطفا قبل از خرید با فروشنده از طریق پیام یا تماس توافقات کامل ونهایی را انجام داده و سپس اقدام به خرید نمایید.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران