خریدار یخچال فریزخراب

1 سال قبل در خراسان رضوی
کد آگهی : 94720
    قیمت فروشتماس بگیرید
    استانخراسان رضوی

خریدار یخچال فریزخراب

انواع یخچالهای فرسوده برای قیمت لوازم عکس بفرستید قیمت توافق شود

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر، یخچال فریز خود را برای چند سال است استفاده می کنید، احتمالاً با مشکلاتی مانند خرابی و کارکرد نامناسب روبرو شده اید. در چنین شرایطی، بهترین راه حل، خرید یک یخچال جدید است.

اما چگونه می توانید از یخچال خراب خود خلاص شوید؟ بهترین راه، فروش آن به یک خریدار است. با خریداران یخچال فریز خراب، شما می توانید پولی را برای خرید یک یخچال جدید داشته باشید، در عین حال که از خود دستگاه نیز خلاص شوید.

در صورت داشتن یک یخچال فریز خراب، اگر قصد فروش آن را دارید، اطلاعات خود را به صورتی که در زیر آمده است، برای ما ارسال کنید و ما به شما با پیشنهاد خرید پاسخ خواهیم داد.

بازیابی اطلاعات:
1. نام کامل
2. شماره تلفن
3. نوع یخچال فریز
4. سال تولید
5. آدرس محل قرارگیری

ما با توجه به این اطلاعات، به شما پیشنهاد خریدی را ارائه خواهیم داد که با آن می توانید به راحتی از یخچال فریز خراب خود خلاص شوید.

قیمت تعیین شده برای یخچال فریز خراب شما، بسته به نوع و سال تولید دستگاه، متفاوت خواهد بود. اما شما می توانید با ما در ارتباط باشید و قیمتی را که مایل به پرداخت آن هستید، تعیین کنید. ما به شما پیشنهاد خرید خواهیم داد که با توجه به شرایط خود، می توانید آن را قبول یا رد کنید.

در نهایت، با فروش یخچال فریز خراب خود، شما می توانید از دستگاه نامناسب خود خلاص شوید و با پولی که به دست می آورید، یک یخچال جدید و عالی تر خریداری کنید. برای ارسال اطلاعات خود، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

686 بازدید کل ، 1 امروز

سامانه خریدوفروش " آنیسل " درقبال معاملات وخرید وفروش شما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی ندارد.لطفا قبل از خرید با فروشنده از طریق پیام یا تماس توافقات کامل ونهایی را انجام داده و سپس اقدام به خرید نمایید.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران