تولید و عرضه استیج های رقص با کیفیت بالا و پرتابل در شرکت آذین نور

1 سال قبل در قزوین ، آبیک
کد آگهی : 103270

تولید و عرضه استیج های رقص با کیفیت بالا و پرتابل در شرکت آذین نور

تولید بهترین استیج های رقص در آذین نور، شامل انواع استیج های رقص با کیفیت بالا و قابلیت نمایش تصاویر و ویدیوهای با وضوح 256 پیکسل است. این استیج ها دارای 2 سال ضمانت و خدمات پس از فروش هستند و به صورت پرتابل عرضه می شوند که امکان جابجایی آسان و سریع را فراهم می کنند. علاوه بر این، این استیج ها مقاوم در برابر گردوغبار و بارش برف و باران هستند و با نمایش فول کالر 16 میلیون رنگ، به صورت بسیار زیبا و جذاب در تالارهای عروسی و مجالس نمایش داده می شوند. با نصب کف ال ای دی یا همان استیج رقص، شما می توانید شاهد جذب چند برابری عروس و داماد ها در تالارهای خود باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می توانید با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایید.

1. تولید بهترین استیج های رقص در آذین نور
2. تولید انواع استیج های رقص 256 پیکسلی
3. دارای 2 سال ضمانت و خدمات پس از فروش
4. مصرف کم و پرتابل (امکان جابجایی سریع و آسان)
5. مقاوم در برابر گردوغبار و بارش برف و باران
6. فول کالر و نمایش 16 میلیون رنگ
7. جذب چند برابری عروس و داماد ها در تالارهای زیبا
8. مشاوره رایگان با شماره تلفن درج شده.

 


در شرکت آذین نور، بهترین استیج های رقص را تولید می کنیم. استیج های ما 256 پیکسلی هستند و دارای 2 سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند. این استیج ها به راحتی قابل حمل هستند و به دلیل مقاومت در برابر گردوغبار و بارش برف و باران، بسیار پرکاربرد هستند. همچنین، با فول کالر 16 میلیون رنگ، استیج های ما به نمایش در می آیند. پس از نصب کف ال ای دی، با استفاده از استیج رقص ما، شما می توانید به جذب چند برابری عروس و داماد ها در تالارهای زیبای خود بپردازید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایید.

مطالب خواندنی و جذاب روز در آنی مگ بخوانید

499 بازدید کل ، 1 امروز

سامانه خریدوفروش " آنیسل " درقبال معاملات وخرید وفروش شما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی ندارد.لطفا قبل از خرید با فروشنده از طریق پیام یا تماس توافقات کامل ونهایی را انجام داده و سپس اقدام به خرید نمایید.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران