تولید رگال تولید مانکن تولید چوبکار تولید پیشخوان خداطلب

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 106953

تولید رگال تولید مانکن تولید چوبکار تولید پیشخوان خداطلب

لطفا عدد ۴ را به شماره 09194000200 ار کنید تا مدل ها را برایتان ارسال کنیم

تولیدی خداطلب بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات مزون و بوتیک
انواع مانکن های مردانه و زنانه و بچگانه
انواع آینه قدی چراغدار -چوبی -فلزی
انواع پیشخوان در مدل های مختلف
انواع اتاق پرو دیواری و سیار
انواع پاف نشیمن

ارسال به سراسر کشور

 


تولیدی خداطلب بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات مزون و بوتیک

با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در صنعت تولید تجهیزات مزون و بوتیک، با استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری‌های روز دنیا، انواع مانکن های مردانه و زنانه و بچگانه، انواع آینه قدی چراغدار، چوبی و فلزی، انواع پیشخوان در مدل های مختلف، انواع اتاق پرو دیواری و سیار، انواع پاف نشیمن را تولید می‌کند.
کیفیت بالا، طراحی زیبا و متنوع و قیمت مناسب، از ویژگی‌های تجهیزات تولید خداطلب است. همچنین، مشتریان ما می‌توانند مدل های مختلف را برای خود انتخاب کرده و با ارسال عدد ۴ به شماره ۰۹۱۹۴۰۰۰۲۰۰، مدل های مورد نظر را دریافت کنند.
تولید خداطلب، با داشتن تیمی مجرب و متخصص، قادر است به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهد و تجهیزات مورد نظر را به سراسر کشور ارسال کند.
با انتخاب تجهیزات تولید خداطلب، بهترین کیفیت را با قیمت مناسب خواهید داشت و می‌توانید با آرامش خاطر، به کار خود ادامه دهید.
پس از انتخاب تجهیزات تولید خداطلب، از کیفیت بالای آنها لذت ببرید و به راحتی به اهداف خود در صنعت مزون و بوتیک برسید. تماس با ما و سفارش محصولات تولید خداطلب را از دست ندهید.

 

 

 


 

475 بازدید کل ، 1 امروز

سامانه خریدوفروش " آنیسل " درقبال معاملات وخرید وفروش شما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی ندارد.لطفا قبل از خرید با فروشنده از طریق پیام یا تماس توافقات کامل ونهایی را انجام داده و سپس اقدام به خرید نمایید.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران