باغ تالار تشریفاتی ژوبیک

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 88779
    قیمت فروش400,000 تومان
    استانتهران
    شهرتهران
    اینستاگرامBaghtalar. Zhubik

باغ تالار تشریفاتی ژوبیک

مجری و برگزار کننده مجالس عروسی و نامزدی و تولد
با بیش از ۱۰سال سابقه درخشان همراه با کادر حرفه‌ای
منو سلف سرویس
۱۰مدل غذا بصورت سلف سرویس ۶مدل سالاد ۶مدل دسر ۴مدل نوشیدنی شام
۵مدل میوه فصل دست چین ۶مدل شیرینی کلاسیک و تارت
۵مدل آبمیوه طبیعی
منو خدمات گل‌ آرایی طبیعی وشمع آرایی کامل
ظروف کامل پذیرایی مهماندار آقا و خانم برای پذیرایی از میهمانان آتیش بازی و مه سرد سفره عقد آتلیه فیلم وعکس
موزیک و دیجی های برتر


باغ تالار ژوبیک با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در برگزاری مجالس عروسی

نامزدی و تولد، به عنوان یکی از بهترین باغ تالارهای تشریفاتی در استان، آماده پذیرایی از میهمانان شماست. با کادر حرفه‌ای و با تجربه، باغ تالار ژوبیک بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد.

از آنجایی که مهمترین بخش هر مراسم تشریفاتی، غذا و پذیرایی است، باغ تالار ژوبیک ۱۰ مدل غذا بصورت سلف سرویس، ۶ مدل سالاد، ۶ مدل دسر، ۴ مدل نوشیدنی شام، ۵ مدل میوه فصل دست چین، ۶ مدل شیرینی کلاسیک و تارت و ۵ مدل آبمیوه طبیعی را در خدمت شما قرار می‌دهد. با این مجموعه غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه، پذیرایی شما به یاد ماندنی خواهد بود.

همچنین، باغ تالار ژوبیک خدمات گل‌آرایی طبیعی و شمع‌آرایی کامل، ظروف کامل پذیرایی، مهماندار آقا و خانم، آتیش بازی و مه سرد، سفره عقد، آتلیه فیلم و عکس، موزیک و دیجی‌های برتر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

باغ تالار ژوبیک با محیطی زیبا و دلنشین، مکانی مناسب برای برگزاری مراسم شماست. این باغ تالار با دارا بودن تمامی امکانات و خدمات لازم، شما را از هر نگرانی در خصوص برگزاری مراسم‌های تشریفاتی آسایش خاطر خواهد داد.

باغ تالار ژوبیک با تلاش و کوشش برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر، حرفه‌ای‌ترین مجری و برگزار کننده مراسم‌های تشریفاتی در استان مازندران است. برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

682 بازدید کل ، 1 امروز

سامانه خریدوفروش " آنیسل " درقبال معاملات وخرید وفروش شما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی ندارد.لطفا قبل از خرید با فروشنده از طریق پیام یا تماس توافقات کامل ونهایی را انجام داده و سپس اقدام به خرید نمایید.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران