اسپیکر باند بی سیم قابل حمل مدل Portable KTS-1350 بلوتوث

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 106817
    قیمت فروش490,000 تومان
    استانتهران
    شهرتهران
    اینستاگرامMobilkade2020

اسپیکر باند بی سیم قابل حمل مدل Portable KTS-1350
اتصال بی سیم از طریق بلوتوث با برد ۱۰ متری و اتصال با سیم از طریق رابط جک ۳٫۵ میلی متری صدا
بدنه از جنس پلاستیک مرغوب، پشتیبانی از حافظه رم میکرو SD و فلش مموری USB برای پخش فایل های صوتی ذخیره شده در این دو حافظه
تامین انرژی از طریق باتری داخلی با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ مجدد از طریق کابل میکرو USB
دارای نور پردازی LED، مجهز به درایوی ۳ اینچی، بهره مندی از ورودی میکروفن برای اتصال میکروفن و همخوانی با موسیقی در حال پخش (حالت کارائوکه)
توان خروجی کلی ۱۰ وات، پاسخ فرکانسی ۱۰۰ هرتز الی ۲۰ کیلو هرتز جهت شناسایی انواع فرکانس های زیر و بم موسیقی
حداکثر ظرفیت حافظه قابل پشتیبانی ۳۲ گیگابایت، کلید های فیزیکی تعبیه شده بر روی بدنه جهت تنظیم ولوم، نورپردازی و …
میزان حساسیت سیگنال به نویز ۸۰ دسی بل، میزان شارژ دهی حدود ۱ ساعت با حجم صدای ۷۵ درصد
پشتیبانی از موج رادیویی FM در محدوده فرکانسی ۸۷٫۵ الی ۱۰۸ مگا هرتز،
ابعاد 13*17

اسپیکر باند بی سیم قابل حمل مدل Portable KTS-1350 بلوتوث

اسپیکر باند بی‌سیم قابل حمل مدل Portable KTS-1350، یکی از بهترین اسپیکرهای بی‌سیم با امکانات بسیار کاربردی است که می‌تواند تجربه‌ی شنیداری شما را به یک سطح دیگر برساند. این اسپیکر با اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث با برد ۱۰ متری و اتصال با سیم از طریق رابط جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی از طریق تلفن همراه، تبلت یا لپ‌تاپ خود، موسیقی خود را با کیفیت عالی پخش کنید.

اسپیکر باند بی سیم قابل حمل مدل Portable KTS-1350 بلوتوثبدنه‌ی این اسپیکر از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده است و دارای حافظه‌ی رم میکرو SD و فلش مموری USB می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های صوتی را ذخیره کرده و از آن‌ها پخش کنید. این اسپیکر با توان خروجی کلی ۱۰ وات و پاسخ فرکانسی ۱۰۰ هرتز الی ۲۰ کیلو هرتز، قابلیت پخش انواع فرکانس های زیر و بم موسیقی را داراست.

با ظرفیت باتری داخلی ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت و قابلیت شارژ مجدد از طریق کابل میکرو USB، شما می‌توانید این اسپیکر را به راحتی شارژ کنید و از آن در هر مکان و زمانی استفاده کنید. همچنین این اسپیکر دارای نورپردازی LED، درایوی ۳ اینچی، ورودی میکروفن و همخوانی با موسیقی در حال پخش (حالت کارائوکه) می‌باشد که تجربه‌ی شنیداری شما را تا حداکثر افزایش می‌دهد.

با حساسیت سیگنال به نویز ۸۰ دسی‌بل، شما می‌توانید از کیفیت بالای صدا لذت ببرید و با میزان شارژ دهی حدود ۱ ساعت با حجم صدای ۷۵ درصد، موسیقی خود را بی‌وقفه پخش کنید. همچنین این اسپیکر دارای پشتیبانی از موج رادیویی FM در محدوده فرکانسی ۸۷٫۵ الی ۱۰۸ مگاهرتز و کلید‌های فیزیکی جهت تنظیم ولوم، نورپردازی و … می‌باشد.

با ابعاد 13*17*8 سانتی‌متر و وزن ۵۰۰ گرم، این اسپیکر بسیار کم حجم و قابل حمل است که به شما اجازه می‌دهد تا آن را به راحتی در کیف خود قرار دهید و در هر مکانی که بخواهید از آن استفاده کنید. با خرید این اسپیکر، تجربه‌ی شنیداری شما به یک سطح جدید ارتقا می‌یابد.

 

 

 

 

 

 

 


 

438 بازدید کل ، 1 امروز

سامانه خریدوفروش " آنیسل " درقبال معاملات وخرید وفروش شما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی ندارد.لطفا قبل از خرید با فروشنده از طریق پیام یا تماس توافقات کامل ونهایی را انجام داده و سپس اقدام به خرید نمایید.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران