آموزش و آمادگی فوری در آزمون Duolingo در 15 روز

4 روز قبل در
کد آگهی : 108176
    قیمت فروشتماس بگیرید

آموزش و آمادگی فوری در آزمون Duolingo در 15 روز

تیم تخصصی و حرفه ای آموزش هدفمند و آزمونی زبان انگلیسی در دولینگو

آیا به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید؟ آیا می‌خواهید در کشورهای انگلیسی زبان مانند کانادا، آمریکا و اروپا زندگی کنید؟ آیا وقت شما محدود است و می‌خواهید در زمانی کوتاه برترین کلاس ها برای آمادگی در آزمون دولینگو را داشته باشید؟ اگر پاسخ شما بله است، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.

کلاس های تستی دولینگو در 15 روز، برای زبان آموزان و متقاضیان مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان، مخصوصاً زبان آموزانی که وقت و زمان بسیار اندکی دارند، طراحی شده است. با کلاس های تخصصی و آمادگی فوری در آزمون دولینگو، می‌توانید در مدت 15 روز، مهارت های زبانی خود را بهبود بخشید و آماده شدن برای آزمون دولینگو را تجربه کنید.

کلاس های تقویت مهارت های دولینگو از پایه، به شما کمک می‌کنند تا در سطوح مختلف، مهارت های زبانی خود را تقویت کنید. با بیش از 25 سال تجربه موفق و حرفه ای در آموزش به هزاران زبان آموز در سراسر دنیا، تیم تخصصی و حرفه ای آموزش هدفمند و آزمونی زبان انگلیسی در دولینگو، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با اطمینان، زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

کلاس های دولینگو مخصوص نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سطوح مختلف، شامل کلاس تقویت مهارت ها، کلاس نکته و تست، تمرین های اختصاصی دولینگو و کلاس رفع اشکال دولینگو هستند. با تحلیل جدیدترین تست های دولینگو، می‌توانید تجربه آموزشی بهتری را تجربه کنید.

پس اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید و می‌خواهید در کشورهای انگلیسی زبان زندگی کنید، با کلاس های تستی دولینگو در 15 روز، مهارت های زبانی خود را بهبود بخشید و آزموده شوید. با سپاس از سال ها اعتماد و اطمینان شما، ما بهترین های آموزش زبان انگلیسی را به شما ارائه می‌دهیم.

351 بازدید کل ، 1 امروز

سامانه خریدوفروش " آنیسل " درقبال معاملات وخرید وفروش شما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی ندارد.لطفا قبل از خرید با فروشنده از طریق پیام یا تماس توافقات کامل ونهایی را انجام داده و سپس اقدام به خرید نمایید.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران