محبوب ترین و پر استفاده ترین لوازم شخصی برقی کدامند؟

محبوب ترین و پر استفاده ترین لوازم شخصی برقی کدامند؟

محبوب ترین و پر استفاده ترین لوازم شخصی برقی کدامند؟

لوازم شخصی برقی و کاربرد آن بی شک در زندگی هر شخصی چه دختر و چه پسر یک سری لوازمی وجود دارند که واژه شخصی روی آن ها خورده است و تنها برای استفاده خود شخص می باشند. از مسواک گرفته تا شانه و هزار و یک قلم دیگر. البته جا دارد عنوان کنیم که شدت وسواس خانم ها در این گونه موارد بیشتر است و کمتر دوست دارند کسی به غیر از خودشان از لوازمشان استفاده نمایند.

خواه لاک ناخن باشد خواه اتو مو و سشوار. در اینجا ما در مجله آنی مگ قصد داریم که در این مقاله کلی محبوب ترین و پر استفاده ترین لوازم شخصی برقی در کنار بخشیدن راحتی به زندگی ما، به آن معنی و مفهوم نیز بخشیده اند، آشنا نماییم.

سشوار ازمحبوب ترین لوازم شخصی برقی

سشوار وسیله الکتریکی خوش دستی است که امروزه همه ما حتماً یک مدل از آن را به خانه و کاشانه خود راه داده ایم چرا که کاربرد های آن یکی دو تا نیستند و داشتنش جدا از جنسیت است. هم خانم ها به طور معمول از آن استفاده می کنند و هم آقایان. بعضی از سشوار برای خشک کردن موهایشان استفاده می کنند و برخی از آن برای حالت دادن به مو بهره می برند.
سشوار ها در انواع مدل، طرح و موتور متفاوت با سری های عجیب و غریب به وفور تولید شده اند و در جای خود دارای طرفداران بیشماری هستند. همه سشوار ها به یک نوع المنت حرارتی مجهزند که آن را می توان به طور همزمان با کارکرد موتور سشوار، روشن و یا خاموش کرد و بدین وسیله هوای سشوار را می توان به دلخواه خود تنظیم کرد.  مدل های پیشرفته دارای آپشن های تنظیم سرعت و سری های متفاوت هستند.
در کل سشوار ها به سه دسته جامع خانگی، نیمه حرفه ای و حرفه ای رده بندی می شوند. بعضی از آن ها دارای ویژگی های خارق العاده ای نظیر یون دار، سرامیکی و تیتانیومی هستند که به موهای شما حجم و جلا بیشتری می بخشند.
اینکه کدام یک مناسب شماست را تنها زمانی می توانید مشخص کنید که اطلاعات دقیقی از هر یک داشته باشید.

اتو موازپرکاربردترین لوازم شخصی برقی

اتو مو دیگر وسیله ای است که کاربرد زیادی دارد چرا که هم می توان از آن برای شلاقی کردن مو استفاده کرد هم به مو حالت داد و هم اینکه؛ با فر کردن قسمت های انتهای مو به وسیله آن، صورت خود را مهمان 180 درجه تغییر کرد. خصوصاً برای آن هایی که تنوع طلب هستند و دوست دارند ظاهر و موهای بروزی داشته باشند.
این وسیله جادویی در مدل های مختلفی عرضه شده است که تفاوتشان بستگی به سلیقه شما و تا حد زیادی جنس موهای شما دارد. شاید بگویید این همه اتو مو فقط به این خاطر تولید شده اند؟ در پاسخ باید یادآور شویم که بله، بخش اعظمی از این تفاوت به این دلیل است و البته به انتظارات شما.
اتو موها از لحاظ جنس صفحه در سه نوع عامه پسند سرامیکی، آلومینیومی و تورمالین تولید شده اند که مدل های تورمالینی قیمت نسبتاً بالاتری دارند اما آسیب کمتری به موهای شما وارد می نمایند.
از لحاظ عرض صفحه نیز دارای سه مدل پهن، متوسط و باریک تولید شده اند و بیشتر به حجم موهای شما بستگی دارند. دیگر تفاوت اتو موها به روکش صفحه آن نا باز می گردد. اینکه سرامیکی باشید یا کراتینی و یا تیتانیومی، که هر یک مزیت و معایب خاص خود را دارند.میزان حرارت، تنظیم و نحوه نمایش حرارت از دیگر دلایل پیدایش این همه مدل اتو مو در دنیا شده است.

اتو گلس مجتبی گلس

فر کننده موازمحبوب ترین لوازم شخصی برقی

دیگر وسیله ای که مطابق بیشتر نظرسنجی ها اکثر رأی های  موافق را به خود اختصاص داده است، فر کننده مو است. البته برای فر کردن مو، دستگاه های زیادی معرفی شده اند. یکیش همین اتو مو که در بالا به آن اشاره کردیم.
اما اتو مو وقت زیادی را از شما سلب می کند و بیشتر برای انتهای موها مناسب است. بابلیس و دستگاه فر کننده موی سر نیز در این باره مطرح می شوند. بابلیس برای قبل تر بود چرا که امروزه تقریباً برای هر کاری از یک دستگاه مخصوص استفاده می کنند.
ظاهر ساده این دستگاه بیشتر شبیه دستگاه دستی شکستن گردو است اما کاری که با موهای شما می کند، باور کردنی نیست. این قبیل دستگاه ها بسیار سبک طراحی شده اند تا در صورت به دراز کشیدن کار، فشاری متوجه مچ دست های شما نشود. فر های ریز و درشت و در کل تنظیم کردن عمق فر های مو دیگر مزیت پنهان این فر کننده ها به حساب می آیند.

لوازم شخصی برقی موخوره گیر

موخوره یکی از چند مشکل رایج خانم ها به شمار می رود که نشانه آن در بیشتر موارد، زبر و خشن شده موها بوده که اگر در اسرع وقت برای آن راه حلی یافته نشود، براقیت و لطافت مو را از بین می برد. موخوره نیز انواع مختلفی دارد ولی شایع ترین آن به گونه ای است که بعضی آن را در انتهای موهای خود تجربه می کنند و تار های موهایشان به دو شاخه یا چند شاخه تقسیم می شود.
بعضی ها چاره از بین بردن موخوره را تنها در کوتاه کردن مو و استفاده از روغن های طبیعی می دانند اما واقعاً تکلیف آن هایی چه می شود که عاشقانه موهایشان را می پرستند و روحشان در تار به تار موهایشان خلاصه شده است.
اینجاست که دستگاه موخوره گیر وارد صحنه شده و به کمک آن ها می شتابد. این قبیل دستگاه ها دارای تیغه های بسیار ریز و تیزی هستند که در مدت زمان نه چندان زیاد می توانند موخوره ها را از انتهای مو جدا کنند و به شما موهای سالمی ببخشند.

دستگاه های اصلاح بدن بانوان و آقایان

اصلاح موهای بدن برای تمامی آقایان به یک روتین تبدیل شده است. اصلاح ریش و سبیل، خط زنی و اصلاح موهای بینی که ظاهر نچسبی به هر کس می دهد، از کار هایی هستند که مردان تمایل دارند هر صبح به آن رسیدگی کنند. بعضی از دستگاه فقط یک کار را انجام می دهند مثلاً برخی تنها برای اصلاح

محبوب ترین و پر استفاده ترین لوازم شخصی برقی برقی بانوان کدامند؟موی سر طراحی شده اند  و نمی تواند به وسیله آن ها موهای زائد بدن را اصلاح کرد.

در حالی که امروزه ماشین ها نیز پیشرفته تر شده اند و تنها با هزینه کردن مبلغ بیشتری می توان مدل هایی خرید و دستو پا کرد که دارای تیغه های متفاوت جهت انجام هر کار همچنین با باتری دوست دارید کار کند و به اصطلاح پرتابل باشد یا مستقیم با برق. قابلیت تنظیم سرعت، نوع خط زن از دیگر دلایل تمایز دستگاه های مختلف موجود قلمداد میشود. پیشنهاد می شود در خرید خود حتماً این چند اصل را ملاک و مورد نظر قرار دهید.ی باشند. به‌ طور کلی ریش‌تراش‌ ها به دو دسته تقسیم شده اند که تمایز آن ها در نوع تیغه ها یعنی چرخشی و فویلی می باشد. دیگر تمایز ریش تراش ها و کلیه ماشین اصلاح در نحوه استفاده به صورت خشک یا مرطوب است.
راحتی ارگونومیک به صورتی که بتوانید ساعت ها بدون خستگی با آن کار کنید. دیگری هشدار اتمام باتری و شارژ و راحت تمیز کردن دستگاه می باشد. شاید این موارد در حال حاضر برایتان مهم و در اولویت نباشند اما بعد ها حسرت می خورید که چرا دست روی مدل های این چنینی نگذاشتید.

دستگاه های اصلاح مخصوص بانوان

خانم ها نیز که کلاً با مو میانه خوبی ندارند و دوست دارند لطافت پوستشان را بیشتر به رخ بکشند. برای همین دستگاه های زیادی با قابلیت های متنوعی به بازار راه یافته اند. البته خالی از لطف نیست که بدانید که دستگاه های مخصوص اصلاح آقایان و خانم ها با یکدیگر زمین تا آسمان فرق دارند. موهای آقایان ضخیم تر هستند در نتیجه به ماشین های قدرتمندتری احتیاج دارند.
در حالی که پوست بانوان حساس است و اگر از چنین تیغه هایی استفاده شود، زمینه ایجاد موهای زیر پوستی و جوش را فراهم می سازد. برای خانم ها روش های زیادی برای اصلاح موهای زائد وجود دارد و روز به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می شوند.
در گذشته تنها گزینه هایی نظیر تیغ، ژیلت و اپیلاسیون روی میز بودند. اما امروزه که بحث زمان و کمبود آن برای همه در اولویت است، لوازم شخصی برقی مدرن وارد صحنه شدند و بسیار زود توانستند جایگاه خود را تثبیت نمایند.
در حال حاضر دستگاهایی تحت عناوین اپیلیدی، اپیلاتور و بند انداز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. این دستگاه ها دارای سری های مختلف با تیغه های فلزی، سرامیکی و گاهلاً تیتانیومی هستند و با حرکت چرخشی که دارند، سبب می شوند موهای زائد به راحتی هر چه تمام تر و با سرعت از بین روند. برند های متفاوتی در خصوص تولید این ماشین های اصلاح قد علم کرده اند.

مطالب خواندنی و جذاب را در آنی مگ بخوانید

 

آگهی های مرتبط با این مطلب

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm
4

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm

قیمت : تماس بگیرید
4 روز قبل / تهران

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با قابلیت‌های پیشرفته و طراحی زیبا هستید، ساعت هوشمند Galaxy Watch4 44mm […]

  • تماس : داخل آگهی
شومیز
2

شومیز

قیمت : تماس بگیرید
4 روز قبل / تهران

شومیز کد ۱۱۲ شومیز جنس کرپ حریر در ۶ رنگ ؛مشکی،شیری،لیمویی،زرشکی،خردلی،قرمز دو سایز ۱و۲ سایز۱ مناسب ۳۸ تا۴۲ سایز۲ مناسب ۴۴ و ۴۶ سایز مدلینگ […]

  • تماس : 09901232792
فروش گریس و روغن ،فروش عمده گریس
1

فروش گریس و روغن ،فروش عمده گریس

قیمت : تماس بگیرید
4 روز قبل / تهران

فروش گریس و روغن ، فروش عمده گریس ، نمایندگی فروش گریس پخش گریس و روغن صنعتی و گریس های خاص صنعتی ، گریس Bechem […]

  • تماس : ۰۹۱۲۶۳۵۲۳۲۱
لباس مجلسی ترک
1

لباس مجلسی ترک

قیمت : تماس بگیرید
4 روز قبل / تهران

لباس مجلسی ترک لباس مجلسی  سایز 40/42 ترک برند دیزو ،نو ،دارای فاکتور از این آگهی ها هم دیدن کنید: لباس مجلسی حراج لباس مجلسی […]

  • تماس : 09331071575
شومیز مانتو
1

شومیز مانتو

قیمت : تماس بگیرید
4 روز قبل / تهران

شومیز مانتو در ۳ رنگ سبز ،زرشکی،سرمه ای شومیز مانتو جنس لینن در ۳ رنگ سبز ،زرشکی،سرمه ای دو سایز ۱ و ۲ سایز ۱ […]

  • تماس : 09901232792